ICT optimaal afgestemd op het bedrijfsproces

Technische storingen in het (productie)proces hebben vervelende gevolgen. Het werk ligt geheel of gedeeltelijk stil, dat kost tijd en dus geld. Steeds vaker blijkt dat deze storingen niet worden veroorzaakt door technische mankementen, maar dat de inrichting van een ICT-omgeving de boosdoener is. Bij het oplossen van een storing zijn dan ook meer partijen betrokken dan alleen de technische dienst. ICT gaat in de toekomst een substantiële rol spelen in het succes van een organisatie. Hollander techniek geeft een compleet advies over de beste inrichting van de ICT-omgeving. Het doel: de continuïteit van uw proces waarborgen.

Grip op bedrijfsprocessen

De wereld om ons heen verandert in een rap tempo. Technische innovaties volgen elkaar sneller op dan ooit te voren. Organisaties willen altijd en overal kunnen beschikken over actuele informatie. Zo willen productiebedrijven data uit hun productieproces verzamelen en analyseren om processen efficiënter aan te kunnen sturen of om preventief en predictief onderhoud te plegen. Daarmee worden toekomstige stilstanden voorkomen. Een ander voorbeeld zijn organisaties in de zorgsector die veilig en snel informatie met elkaar willen kunnen delen. Bovendien zetten steeds meer organisaties hun lokale ICT-oplossingen over naar de Cloud. Dit heeft grote gevolgen voor het proces van die organisaties.

De werkzaamheden en verantwoordelijkheden van functies zoals IT-manager en Hoofd Technische Dienst veranderen sterk door deze ontwikkelingen. De IT-manager is meer dan ooit betrokken bij de productie. De samenwerking tussen IT-afdeling en Technische Dienst wordt intensiever. Hardware-vraagstukken komen minder vaak voor en thema’s zoals Security en Disaster Recovery komen juist meer en meer op de agenda.

De wens van organisaties om meer inzicht in en grip op bedrijfsprocessen te krijgen om zo continuïteit in het bedrijfsproces te garanderen, wordt steeds groter. De ICT-oplossingen van Hollander Techniek dragen hieraan bij. Door de verbinding te zoeken met de klant en goed te luisteren, bieden wij ICT-oplossingen die naadloos aansluiten bij een organisatie.

De klant centraal

Niet de techniek maar juist de klant centraal stellen, dat is de gedachte achter de ICT-dienstverlening van Hollander Techniek. Wij adviseren graag welke oplossing en/of dienst het beste aansluit bij een uitdaging. Een greep uit onze oplossingen en diensten:

Cloud-oplossingen
Servermigratie
Werkplekmigratie (Office 365)
Telefonie Cloud 
Lokale oplossingen
Server Infrastructuur
(Draadloos) Netwerk
Infrastructuur
Werkplek
Telefonie 
Continuïteit
24/7 bereikbaarheid 
Servicedesk
Beschikbaarheid
Security
Back-up
Virtualisatie
Trainingen 
Diensten
Advies
Ontwerp
Implementatie
Overdracht
Beheer
Onderhoud 

Servicegraad op maat

Hollander Techniek hecht veel waarde aan een lange termijnrelatie met de klant. We investeren veel in het zoeken naar een ICT-oplossing die het beste past bij een organisatie. Onze klanten kunnen zelf kiezen uit de servicegraad (Service Level Agreement) die past bij de organisatie. Wordt er bijvoorbeeld ’s nachts geproduceerd en ontbreekt de kennis of capaciteit om een ICT-storing zelf op te lossen, dan kan er gekozen worden voor een servicegraad waarbij ook ’s nachts hulp paraat is. Of is er overdag voldoende technische ondersteuning in huis, maar is een back-up wenselijk? Dan staat onze helpdesk graag klaar tijdens de gewenste uren. Periodiek evalueren wij onze dienstverlening waardoor wij kunnen bijsturen waar nodig. Zo stemmen wij onze dienstverlening nog beter af op de behoefte van de klant.